myndiga venus hälsar

God morgon/god natt eller vad man nu vill kalla det. Eftersom jag ändå inte kan sova så sitter jag här istället.

Jag har fyllt 18. Det känns coolt. Jag blev glatt överaskad när jag kom tillbaka hem och mina saker inte fanns packade utanför dörren. Jag har inte blivit utkastad än. Det betyder väl att pappa aldrig menade allvar av sina hot. Det var ju tur.

Senare idag ska jag först gå och äta med familjen, vilket aldrig har hänt förr. Att vi har ätit tillsammans, alltså. Sedan ska jag ut med Milkshake som har förberett en överaskning. Jag vet inte vad det är (duh, ÖVERASKNING) men jag hoppas att det inte involverar dans, det är direkt..eh..min starka sida.

Nästa år så har jag och Milkshake varit vänner i 10 år. Det är mer än hälften av våra liv! Detta ska firas med en tripp till New York i december.
Vi har praktiskt taget växt upp med varandra, och hon är min allra bästa vän som jag litar mest på. Hon är den enda jag vågar berätta mina pinsammaste upplevelser för, och det säger en hel del om vår relation. Jag skulle inte vilja ha någon annan bästa vän än just henne.




Kommentarer
Postat av: milkshake

naaaw, smörare! =)

2008-06-19 @ 12:00:33
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0