jag klickar och hon shoppar

Jag gillar inte att gå in på Blondinbellas sida. Jag känner verkligen hur jag bidrar till att hon får en massa pengar. Jag klickar, och hon skrattar medan hon dricker en latte eller vad det kallas, med de pengar mina klickningar förser henne med. Samtidigt så måste jag gå in för att se ifall hon har skrivit något galet som är  värt att diskuteras i bloggen.

Men jag vill inte klicka. Jag vill inte att hon ska tjäna pengar på att jag klickar. "Klick klick klick", "Latte latte latte!"

Kommentarer
Postat av: surrrau

UUUUUUUSH, hatahatahata!!!! svär.. bloggen kommer inte funka snart, hoppas att nån hackar sig in och shiiit!

2008-06-16 @ 12:29:19
Postat av: clara

haha, jag visste att du skulle säga de :p

2008-06-16 @ 19:52:51
URL: http://arrrested.blogg.se/
Postat av: ve

surrrau; coola ner dig lite, finns ingen anledning att hata henne, trots att hon är grymt irriterande :P

clara: trodde det var nåt allvarligt, typ att du hade försovit dig, men du satt o BLOGGADE :P haha

2008-06-16 @ 21:06:33
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0