frågor

Vilken svordom använder du mest?
Fuck.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Hur fan ska jag veta? Väntar du dig att jag ska gå tillbaka och titta eller? Fuck off.

Hur många resväskor äger du?
Åh! En intressant fråga. Jag vet inte. Jag och syrran delar på en stor.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Med. Jag vill se mig själv.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Vet inte. Låt mig tänka..Ace Ventura. Men jag såg inte klart hela. Räknas det eller?

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Jag har ledigt hela sommaren. Jag sover istället.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En tidigare biljett till USA.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej. Pappa skulle bli helt galen om jag började andas om sömntabletter, och datorn skulle försvinna väldigt snabbt.

Vilken är världens bästa artist just nu?
Artist? Vettefan. Kanske Mika. Jo, Mika, han har en grym röst.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Om jag berättade vore det ju ingen hemlighet, fårskalle.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Förmodligen.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Nej jag såg på porr. Klart jag tittade på tecknat.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, jag tror inte det.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Speed.

Äger du några popband t-shirts?
Nej, ser jag ut som en fjortis eller?

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Absolut. Eller, om det var tjejen som föreslog dejten borde ju hon bjuda. Jag menar, man kan ju inte bjuda en stackars kille sen förvänta sig att han ska betala. Tänk om han inte har pengar? Å andra sidan är det väl ingen som går på dejt utan pengar.


Vilken är din favorit drink?
Sex on the beach. Skojar bara, har aldrig smakat det. Husbymänniskor, gå inte och skvallra för pappa är ni snälla, det var ett skämt.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Vadå fungera? Jag fungerar väl alltid, så länge jag äter, dricker och...sover. Ojdå. 5 timmar då.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Aldrig. Jag är en snäll elev.


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, jag orkar inte bry mig längre. De där sifforna är så jobbiga att hålla reda på.

Tror du på liv på andra planeter?
Vadå tror? Det finns liv på andra planeter. Det finns miljaaaarder andra stjärnor. Varför skulle just vi vara de enda?

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Om gud finns är det mest rimliga att han är en man.

Gillar du senap?
Nej, det är sjukt vidrigt med en lika vidrig färg.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Lyssna på lite BWO så känns det bättre.

Skulle du säga att du är trendig?
Absolut inte.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Ja, grymt mycket. Varför säger man att man ska ringa om man inte gör det? Jävla skit. Blir bara arg av att tänka på det. AARGGH!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Harry Potter böckerna, flyga drake.

Vad är du allergisk mot?
Gräs, gräs och återigen: gräs. Plus damm.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Saturnus. Eller Pluto. Nej, jag vet inte. Hur fan ska jag veta? Är ju inte kille så behöver inte tänka på sådant. Nu heter jag Venus, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

"Om gud finns är det mest rimliga att han är en man."



Med tanke på att mannen bildas från kvinnan är det en intressant tanke. Vad tror du är det rimliga i det?

2008-06-25 @ 14:25:07
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: surrrau

"Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Hur fan ska jag veta? Väntar du dig att jag ska gå tillbaka och titta eller? Fuck off."



HAHAHAHAHAHAHAHA

2008-06-25 @ 22:15:14
Postat av: John

HAHA väldigt rolig läsning :)

2008-06-26 @ 19:09:34
URL: http://noldor.blogg.se/
Postat av: John

HAHA vädligt roligt att läsa :) :) :)

2008-06-26 @ 19:10:37
URL: http://noldor.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0