födelsedagen

God kväll! Jag har just haft en av de underbaraste dagarna i mitt liv. Först gick jag och åt ute med familjen, det var jättekul och jag åt mig proppmätt på kebabtallrik. Milkshake sa sen till mig att hon hade en överaskning, och att jag inte skulle planera något efter klockan sex. Jag var såklart dödsnyfiken, jag är nog den mest nyfikna personen på jorden. Men hon var envis och sa att det skulle vara en överraskning. Efter lunchen så gick jag hem och fick höra att jag stank av syrran, att jag skulle duscha. Jag duschade.

När jag sen hade klätt på mig och kommit ut stod Milkshake där med en födelsedagstårta och sjöng (Jag stank inte så ni vet, det var bara ett försök att få in mig i duschen medan Milkshake smög sig in) . Jag blev nästan tårögd, all of this för mig? Men det var i alla fall en stor jävla fet överaskning. Jag visste inte ens att hon kunde baka, och jag var så rörd över att hon hade planerat en hel överaskning för mig. Vilken vän, va?
Sedan kom Hafsa och Zeinab och vi åt tårta och hade kul.

Efter det så gick vi på bio, som också var en del av överaskningen. "Utan spår" såg vi, som var en rätt bra skräckfilm och som jag självklart ska recensera lite senare.

Det har varit en jättekul dag, mestadels tack vare Milkshake och syrran Aisha som verkligen hade planerat allt och såg till att jag fick en minnesvärd 18års dag. Och det blev det.

Långt och tråkigt inlägg, men it was my birthday people! Här har ni en massa bilder från dagen!





Överraskad..












Till vänster; Milkshake, tårtbakerskan. Till höger: Jag.

Kommentarer
Postat av: Anne

Åh, det låter verkligen som en underbar dag! :)



Tårtan ser riktigt nice ut :P

2008-06-20 @ 17:22:34
URL: http://vintagechick.blogg.se/
Postat av: soraia

hahaha varfor ligger dt en deodorant pa bordet nar du skar tartan? kul! :D

2008-06-21 @ 03:24:08

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0