blåst?

Jag har fortfarande inte fått en E-ticket av heemsidan jag beställde ifrån. Tänk om jag har blivit..blåst? Nej, vilken hemsk tanke. Dessutom verkar det vara en helt okej hemsida som andra ställen har rekommenderat. Man kan ringa dit också. Vilket jag gjorde. Jag kom inte fram till någon konstig crackpundare som verkade helt pantad. Nej, det var en tjej som hette Kerstin, och hon verkade normal, om än lite förvirrad. Hm.






Nej, jag skojar. Jag är inte ett dugg orolig. Tror ni seriöst att jag skulle ha beställt därifrån om jag inte var bergis på att det var en pålitlig sida? Är jag en person som verkar vilja tillbringa min sommar i Sverige? Nej nej nej.

Kommentarer
Postat av: surrrau

hahhah vi lär se! ^^

2008-06-25 @ 22:15:53

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0