alien vs predator - fula varelser var namnet




Uppföljaren har ju fått otroligt mycket skit, men Alien Vs Predator är BRA! Rätt förutsägbar egentligen, folk blir dödade av monster, monster blir bästis med människa.

Sen förstår jag inte grejen med fula aliens. Är de verkligen så fula? Känns som om man sitter där och tänker "OKEJ! Nu ska jag försöka rita det vidrigaste jag kan, helst ett monster som dreglar också!". Syftet är nog i alla fall att vara så skrämmande som möjligt. Ibland blir det löjligt. Jag vet inte om någon skräms av deras utseenden, men jag gör det i alla fall inte. Kanske har jag bara sett för många alien filmer?

I genren skräck/thriller så är den här en trevlig upplevelse. Eller trevlig och trevlig, en spännande upplevelse.



Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0