vännerna säger hejdå

Nu har både Hafsa och Milkshake ringt från London för att önska mig lycka till och säga hejdå, ifall vi aldrig mer ses. Jag tyckte de var lite väl dramatiska, men om jag dör så slipper de ha dåligt samvete för att de aldrig hörde av sig.

Btw Milkshake, så vill pappa tacka dig för att du ringde. "Hade inte Mulki ringt så hade vi varit tvungna att vara på den jävla flygplatsen i en massa timmar. "

Ni tyckte båda jag borde gå två timmar innan istället för fyra. Om jag missar planet så är det ert fel.




Kommentarer
Postat av: milkshake

"Jag tyckte de var lite väl dramatiska, men om jag dör så slipper de ha dåligt samvete för att de aldrig hörde av sig."



Ohh?!, lite dramatiska, haha trot du verkligen att jag bryr mig om nagot hander dig? nopp! haha driver men, ha det kul och glom mig inte!! Och skaffa jobb nar du kommer hem sa vi kan besoka N.Y



vi har inte varit utan varandra pa 1 manad typ 4 ar!! aja ha det goooooood and drick mycket starbucks at mig sa som jag har gjort for dig :P sen maste du kopa en present til mig sa som jag har gjort for dig hihihi :) juste en sak till, kommer sakna dig!

bye best friend!

2008-07-24 @ 15:14:16
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0