stolt nörd

Jag och syrran träffade på en bekant när vi var på väg att lämna tillbaka böckerna nedanför.

Jag: Vill inte du veta vad som finns i påsarna?
Hon: Haha, jo, vad?
Jag: *stolt* böcker! Vi ska lämna tillbaka dem.
Hon: Va? Är du allvarlig? Sådär många..?
Jag: Japp!

Min syster tyckte att jag var otroligt pinsam. Hade hon bestämt så hade vi sagt att det fanns skor i påsarna. Knäppt. Varför ska man skämmas för att man läser mycket? Vissa går runt och stoltserar med töntiga grejer som att knarka och röka, och när jag vill stoltsera med att jag är en bokmal så vill folk tysta ner mig. Jaja. Jag är en stolt nörd i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ikrah

Kom vi bildar klubb! :D

2008-07-23 @ 13:58:39
URL: http://ikrah.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0