schweiz

Hej allihopa! En kvart har jag pa mig att skriva. Befinner mig pa Zurich internationella flygplats, som ar ett skamt. Det har varit en mardromslik natt som jag inte hinner beskriva sa detaljerat just nu, tangentbordet har ar helt javla mysko.

Jag har aldrig kant mig mer ensam an igar/imorse. Flygplatsen var helt ode och jag virrade omkring och undrade vart alla som skulle sova over var. Jag satte mig i avdelning (terminal) E, som ar dar alla utlandsflyg aker ifran. Jag var helt ensam dar och satt pa golvet for det fanns inga bra bankar. Sedan kom en vakt och sa att terminalen skulle stangas, sa jag var tvungen att ga. SKULLE DEN STANGAS?!

Jag tog tunnelbanan till en annan terminal och "spenderade" min natt dar. Jag fattar inte ens varfor de har en tunnelbana, flygplatsen ar fan mindre an en toalett. Hela stallet ar ett skamt, de har en massa varningar overallt om att det ar langt mellan terminalerna, 20 minuter har de skrivit. Jag garvar ihjal mig. Det tar mindre an en minut att se hela flygplatsen. Varfor leker de sa viktiga? Jag hinner inte skriva mer tyvarr, men jag mar bra och har ett par timmar kvar innan mitt flyg kommer.

Till Aisha:  Sag till pappa att jag hade en helvetisk natt men att jag mar bra. PS. Jag tror inte pappa koper en plattang till dig.

Till Milkshake: Forlat, men jag hade bara ett par minuter som du ser. Jag skriver ordentligt sen nar jag ar i USA.

Kommentarer
Postat av: ikrah

asså vet du att du är helt underbar !

2008-07-25 @ 10:55:07
URL: http://ikrah.blogg.se/
Postat av: Aisha

ass d moste ringa, ja vet inte ens om d lever... hmm, konstigt varre.... .aao funkar inte har men asso ring hem sager jag bara.. du moste gora det... ja kanske sover men sag till pappa o vacka mig snalla do! hejdooo hoppas d har de roligt i usa.

2008-07-25 @ 22:13:37
Postat av: Anonym

btw, du glomde ditt smink har, good for me, bad for you.. hahahhahaha!!!!!!!! lycka till

2008-07-25 @ 22:15:03
Postat av: Aisha

det ar jag aisha som skrev om sminket , skriver dettta for att du annars inte skulle fatta att det var jag, idiot hahah ! ney ney driver... venus hojer handen mot mig Wait a min, u are in the us, I can say what the FUCK i want!

2008-07-25 @ 22:16:25
Postat av: Aisha

JAG HAR LART MIG HUR MAN GOR SVART TEXT! AHAHAHHAHAHA



& Du e dum

2008-07-25 @ 22:17:13
Postat av: Aisha

hahhah och du trodde att du var den smarte, ahhahahahah NOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

2008-07-25 @ 22:17:41
Postat av: Aisha

oj ja skriver for mycket , ahha oeky ses om en monad, o ring!

2008-07-25 @ 22:18:45
Postat av: Aisha

Okej, ja glomde o saga, SKICKA BILDERNA DU TOG PO FLYGPLATSEN O ALLT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



NU NU NU SKICKA !!!

2008-07-25 @ 22:21:48
Postat av: agape

Haha hoppas du får de bättre i USA än på flygplatsen :D

2008-07-26 @ 15:17:38
URL: http://agapes.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0