saker jag måste göra i the us of a


BESÖKA NEW YORK. KLART SOM FAN! Man kan inte ostraffat befinna sig 4 timmar från världens bästa stad utan att besöka den.

BESÖKA MADAM TUSSAUDS. Posera bredvid några realistiska dockor och sedan påstå att jag har träffat Brad Pitt. Den som inte vet vad Madam Tussauds är lär lätt gå på det. Piece of cake.

SHOPPA. Duh?

BESÖKA STARBUCKS. Max en eller två gånger. Ursäkta mig men, jag tänker fan inte betala en massa pengar för konstgjord kaffe. Starbucks är förmodligen lika överskattad som Justin Timberlake.

GÅ PÅ BIO. Duh igen? USA är ju filmlandet no 1. När jag sedan återvänder till Sverige lär det bli kul att kunna skryta om alla filmer man sett - innan någon i Sverige ens visste om att de fanns. Efterblivna lilla Sverige.



Jag behöver visst inte åka ända till New York för att besöka Madam Tussauds. Den finns i DC också! Men förmodligen så är det större utbud i NY.

Kommentarer
Postat av: clara

hörredu, starbucks är inte överskattat! :D you will see

2008-07-06 @ 19:40:51
URL: http://arrrested.blogg.se/
Postat av: milkshake

Nayaa.. Starbucks ar inte alls overskttad.. ta en frapicino choclate cream, you will love it!! ska dricka en idag med ahhah!!



jag ska besoka MADAM TUSSAUDS nagongang innan jag reser hem.. maste ju fan posera med alla snygga hunkar :)

seeeee ya, juste kolla din mail

2008-07-07 @ 11:54:23
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lol.



Madame tussauds ligger i london. DUH!

2008-07-10 @ 00:18:33
Postat av: venus

..och new york, las vegas, washington dc, amsterdam, shanghai och hong kong. läs på fakta.

2008-07-10 @ 08:59:53

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0