jävla virusskit

Min fittdator har samlat på sig en massa virus. Jag var tvungen att ta bort 400 bilder. Nu har jag mindre än 200 bilder kvar. Jag gjorde även det oförlåtliga..jag tog bort alla mina Gaspard bilder. FÖRLÅT! Men jag var tvungen. Känner mig hemsk. Hur kunde jag ha låtit detta ske? Varför är vi förföljda av virus?

Ungefär en gång var tredje månad så kraschar datorn på grund av virus. Mellan dessa tre månader så är den lika trög som seg lim. Jag har ingen aning om vad den här skrothögen är bra för. Den förtjänar inte ens att få bli kallad för dator. Den är fan lika svag för virus som George Bush är för krig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har väl antivirusprogram? Och 600 bilder kan ta upp plats så att det går söligare..

2008-07-08 @ 07:10:29
URL: http://ziema.bilddagboken.se
Postat av: venus

antivirus verkar inte hjälpa. ett enda program kan inte rå på alla virussorter som finns.



nja, datorn har rätt mycket minne och borde rymma flera tusen bilder utan att tröga. de tar ju inte så mycket plats sammanlagt heller, kanske max 5-6GB. denn är helt enkelt bara vad man kallar för misslyckad ;)

2008-07-08 @ 09:16:59
Postat av: Yas

VENUS MIN DATA E OCKSÅ SÅ! O NÄR JAG GÅR IN I YOUTUBE STÄNGS DEN AV och ibland blir datan svart och den ställer frågor till mig =( jag e räddddddd

2008-07-08 @ 12:55:30
Postat av: venus

hahaha min ställer i alla fall inga frågor, den slöar bara femtio år. men jag har ett trick, jag stänger bara av då och startar bara om ;) men ibland vägrar internet funka då :S

2008-07-08 @ 16:03:03
Postat av: Yas

hahah jag brukar också stänga av den men den fortsätter ställa frågor till mig efteråt =( skitläskig

2008-07-08 @ 17:50:20
Postat av: Emma

Men man måste ha virusprogram :P Även om det inte hjälper mot allt, ladda ner avast!, det är bra!

2008-07-08 @ 19:02:14
URL: http://ziema.bilddagboken.se
Postat av: venus

okej, ska försöka med det. tack för tipset :)

2008-07-11 @ 22:28:27

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0