imorgon!!

Imorgon åker jag till USA!  En månads väntan är äntligen här! Trodde aldrig att det skulle gå såhär snabbt. Lista på saker jag måste ha med mig på resan:

MP3 - Det nästviktigaste. Nu måste jag köpa en MP3 som till skillnad från min nuvarande, rymmer fler än 2 låtar.

Böcker - Det allra viktigaste. Jag kommer att vara på resande fot (haha, varför heter det inte fötter?) i 25 timmar. Måste ha något att läsa.

Öronproppar - Om jag råkar somna i flyget. Om jag nu mot förmodan skulle göra det så har jag min väska i tryggt förvar mellan vägg och mig själv. Så att ingen kommer på tanken att stjäla den. Inte för att jag fattar vad man ska med min väska till som bara kommer att innehålla en massa böcker, men för att vara på den säkra sidan.

Nässpray - Otroligt viktigt. Min näsa är täppt hela fucking tiden.

Piroger - Vad? Så att jag kan äta på flygplatsen. Kommer ju ändå att vara där i 13 timmar. Ska såklart ta med pengar, men om det visar sig vara asdyrt, då käkar jag mina tiospänns-piroger istället. Pengarna sparar jag till något viktigare (typ, kläder)

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0