9 dagar kvar

Om 9 dagar lämnar jag tråk-Sverige och är på väg till the US and A. Jag har förresten kommit på vad jag ska sysselsätta mig med i 13 timmar på en flygplats.

- Läsa böcker. (Jag slår ihjäl många timmar då)
- Lyssna på musik. (Alltså, inte med min skitmp3 som bara rymmer två låtar, utan jag ska köpa en mp3 med större utrymme. Typ två gig. Det borde räcka)
- Kamera. (DUH?! Så att jag kan fota allt möjligt. Inklusive heta killar)
- Papper och penna. (Om jag känner för att skriva.)
Pengar. (Så att jag kan äta och leta upp något ställe där man har tillgång till internet)

Jag ska inte sova. Varken på flygplatsen eller flygplanet.

Kommentarer
Postat av: ikrah

jag är så avundsjuk att jag kan ligga ner på fläcken och stupa.

Jag vill också dit, jag vill dit och krama ihjäl R, han bor ju där.

han som jag älskar mest av allt.

USCH!

2008-07-15 @ 21:55:59
URL: http://ikrah.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0