"jag har panik"

Jag avskyr meningar som slutar med "jag får panik". Speciellt för småsaker.
"Skorna kommer ta slut! Jag får panik!!", "Mitt hår blivit såå slitet, jag får panik!!!". Fjortis-tänkande. Jag avskyr det. Jag förstår om man får panik för all skolarbete man tvingas utstå. Jag förstår om man får panik för helt naturliga saker att bli panikslagen av, exempelvist att man kanske har något sällsynt sjukdom. Men jag förstår inte hur man helt uppriktigt kan få panik av att inte ha just den tröjan, eller att man inte hunnit tvätta håret i veckan. Jag fattar verkligen inte.
När folk säger sådär får jag lust att slå dem över deras uppblåsta huvuden och vråla åt dem att det finns värre saker att vara panikslagen över.

Kommentarer
Postat av: clara

den där krämen (75 ml) kostar 415,31 SEK = 32,00 GBP på en hemsida jag hittade ;)

2008-01-29 @ 22:12:21
URL: http://arrrested.blogg.se
Postat av: Göte Børge

Var krämen så dyr? Jag får panik!

;-)

2008-01-29 @ 22:19:01

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0