hm

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men känner att jag måste skriva något.

Jag har försökt få reda på vad några franska ord betyder, eftersom de finns i en låt som jag gillar. Jag vet inte vad låten handlar om (säkert kärlek), men jag gillar den skarpt. Hur som helst finns det ingen som riktigt vet vad orden betyder. Jag har frågat cirka tre personer, (som har läst franska i flera år) men ingen av dem vet till 100% , utan de gissar mest. Jag är såå nyfiken. Hon som sjunger låten upprepar orden massor av gånger.
Ska i alla fall fråga en kompis som är därifrån. Jag är väldigt säker på att hon vet.

Kommentarer
Postat av: mandis

Jag är halvfransk jag kanske vet :)

2008-01-26 @ 20:43:41
Postat av: venus

vad kul mandis! kan jag få din emailadress, så jag kan skicka youtube-länken?

2008-01-27 @ 00:52:32
URL: http://www.planetenvenus.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0