hannibal rising

Igår såg jag på Hannibal Rising. Filmen var mycket bättre än jag hade väntat mig, dock lite ojämn och med töntiga klyschor, men det var ändå sött. Hur som helst var Gaspard Ulliel i den, och han var enastående bra! Jag skrek med fem minuters mellanrum och pausade typ 100 gånger så att jag kunde stirra på hans ansikte.

Att jag köpte filmen är något stort. Jag har aldrig köpt en film i hela mitt liv (med undantag av en film jag köpte på loppmarknad), så folk tänkte att det här måste vara något speciellt. Jag beställde den från internet, men borde inte ha gjort det. De jävlarna luras så fucking mycket. Filmen kostade 129 (plus frakt), med nästa dag när jag loggade in för att kolla hur det stod till med leveransen, stod det att vi var tvungna att betala 179kr, eftersom jag hade angett fel personnummer eller inte blivit accepterad av PersonnummerBolaget, eller något liknande. Så därför fick vi betala 50 kronor extra. Fitthögar.

Kommentarer
Postat av: clara

haha du måste ju sooova ut när du är ledig :D nio är ju fan astidigt:D

2008-01-26 @ 20:32:57
URL: http://arrrested.blogg.se
Postat av: soraia

HAHA fyfan vad synd! yey att du har uppdaterat. keep on rocking!

2008-01-26 @ 23:33:04
URL: http://twistedtail.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0