darin

Vart har Darin tagit vägen? Det var otroligt länge sedan man hörde något om honom. Han verkar ha blivit till en hatobjekt nuförtiden. Ungefär 99% av de jag känner, rynkar på näsan och fnyser när de hör namnet 'Darin'.  Jag förstår faktiskt inte alls varför han är så hatad. Han har en bra röst. Okej, han är lite småfjollig med cheesy låtar. Men han är duktig och synnerligen trevlig.
Jag tror det är för att han är så himla fjollig av sig. Tajta kläder, töntiga moves. Folk har otroligt svårt för killar som inte kan vara just killar.

Jag är inte ett fan av honom, men jag jag har inget emot honom. DESSUTOM - så har han gått i min grundskola. DESSUTOM - så har han bott här. DESSUTOM - så är han blatte.

Jag är nöjd.

image50


Kommentarer
Postat av: surrrau

yääy, go darin som har vart i mitt hem flera gånger om :P

2008-01-30 @ 18:55:30
Postat av: venus

haha skaffa liv sara xD

2008-01-30 @ 18:59:12
Postat av: surrrau

me loves hans röst

2008-01-30 @ 18:59:49
Postat av: soraia

darin rocks! haha nää, men jag fattar inte heller.
är dt avundsjuka dt handla om kanske?

2008-01-31 @ 20:43:47
URL: http://twistedtail.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0