stirrande..

Kära människor, varför, varför, måste ni stirra så mycket i tåget? Är det för att alla ni stirrar på är fula? Snygga? Konstiga? I mina ögon verkar det som om man stirrar på exakt allt och alla. I lugn och ro försöker jag titta ut ur fönstret och koncentrera mig på musiken jag hör i öronen, men i ögonvrån så ser jag att någon stirrar. Alltid. Jag bryr mig inte så mycket. Det här inlägget skriver jag mest för att jag inte har något vettigare att göra. Kan ju såklart sova, mina ögonlock är tyngre än Oprah Winfrey, men ska vara vaken en liten stund till, och fortsätta skriva meningslösa inlägg.

image55

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att det är så jävla tråkigt och man har inget annat att göra än att glo eller läsa tidningen om man är ensam då..

2008-02-03 @ 21:50:02

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0