skumma blogg.se

Det är något konstigt med blogg.se. Det stod för en stund sen att jag hade haft två besökare idag. Mig själv (obviously), och någon annan. Men nu när jag kollade, så stod det bara att jag hade haft en besökare. Vad är det här för hyckleri? Menar ni att den andra personen har tagit tillbaka sitt besök, eftersom hon/han skämdes så pass mycket över att vistas i min blogg? Isåfall vill jag säga till dig: Stick. Den som inte är stolt över att besöka min blogg kan dra något gammalt över sig.

Hm, förresten så tror jag inte ens man kan göra så. Ta tillbaka sina besök, menar jag. Men... isåfall betyder det att jag är den enda som läst min blogg sen midnatt.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0