ny design

Ny design på G! Jag var fruktansvärt trött på den fjortiga looken min blogg hade, tema rosa/lila, liksom. Det här är bättre. Det är mörkt och spännande! Och ni ser de där blå sakerna runt headern? Det ska föreställa meteorer. Som ska representera rymden. Där planeten Venus finns. Japp, min planet.

Väldigt häftigt att bli uppkallad efter en planet, faktiskt. Även om det inte var en hit när man var yngre, då retades de andra barnen och man själv ville bara strypa sina föräldrar för att de inte hade valt ett vanligt namn istället. Men nu inser jag att de faktiskt bara var avundsjuka, de där jävla barnen alltså. Hallå liksom, jag tycker faktiskt mitt namn är mycket coolare än tex. Sara. (Sorry alla Saror, men den är ju det).

Kommentarer
Postat av: Filosofia

Heter du Venus? :) tufft. Inte klaga på Saror, min kära twin heter det!

2008-02-04 @ 19:05:01
URL: http://sofiaharenblogg.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0