melodifestivalen

Nu har jag lugnat ner mig. Halsen känns också mycket bättre, är inte längre hes efter allt skrikande. Jag ska kommentera några av de som medverkade i melodifestivalen ikväll;

BWO - Enastående. De var bäst i kväll. Dock var låten inte lika bra som jag hade förväntat mig .Temple of Love var mycket bättre. Och Martin var smoking hot då.

Frida-och-någonting - Vilken jävla barnlåt. De skulle ha passat bättre in på bara barn galan, där de kan göra små barn glada med sitt hoppa-och-bli-glad bidrag. Så töntig. Vem är det som väljer ut låtarna som ska medverka i melodifestivalen? Den personen är ju helt puckad.

Therese Andersson - Låten var ju rätt häftig. Men den skulle ha passat bättre in på en krigsfilm, med all jävla martyr opera som förekom.

Mickey Huskic - På allvar alltså. Varför sjunga på något annat språk än svenska eller engelska? Det skulle ju se skitknäppt ut om Sverige kom med ett bidrag som sjunger på på ett annat språk. Typ lika knäppt som att frankrike skulle tävla med en svensk låt.



image106

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0