dåliga ursäkter

Den allra värsta ursäkten till varför man inte har ringt är "jag har inte haft tid". Alltså, jag spyr på den som säger så. En f.d. kompis sa det till mig när jag frågade. Och då handlade det om sms. Alltså, jag frågade varför hon inte har skickat sms. Och hon hade inte haft tid.

Låt mig först berätta lite om vår kära kompis, utan att hänga ut henne alltför mycket.
Hon har inget liv. Hon sysselsätter sig med att fixa håret/måla naglarna hela dagarna. Hon pluggar aldrig. Hon är jämt hemma. Hon har nästan inga kompisar (för ingen orkar anpassa sig till hennes liv som går i slowmotion).
Det är denna person som säger att hon har varit för upptagen för att skicka sms. Jag ville på allvar bara strypa henne. Även om jag försökte, skulle jag ändå inte lyckas för att, 1. Hennes hals är för tjock. 2. Hon skulle klösa ut mina ögon med sina tre decimeter långa naglar.

Jag hatar dåliga ursäkter.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

me too =)

2008-02-05 @ 12:01:03
URL: http://spiderchick.blogg.se
Postat av: Filosofia

det tog för lång tid för henne att skriva sms:et, ännu är hon inte klar 8-)

2008-02-05 @ 19:27:07
URL: http://sofiaharenblogg.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0