lussebio

Dastan har bestämt sig för att inte följa med på Lussebio på fredag. Lussebio är något som bara exklusiva stockholmare får ta del av. Ni som bor i små byar nere i Norrland och aldrig gått på bio kan nog sluta läsa nu, jag vill liksom inte sukta er. Luciabio är en kväll där man ser på tre filmer från midnatt till typ sju på morgonen. Jag längtar arslet av mig! Jag, Rosalinn, Milkshake och hennes kompis Hanna följer med. Jag har aldrig träffat denna Hanna, men Milkshake har pratat flitigt om henne. Jag undrar om jag borde vara orolig för att snart bli knuffad ner från bästisstolen. Jag tror och hoppas inte det.

Tillbaka till Dastan. Det var hennes idé att vi ens skulle gå på lussebio, och nu vill hon inte för att någon har sagt att det är tråkigt och att det finns chans att man somnar. Hallå? Klart att det man somnar om man är tvungen att vara vaken hela natten. Det gäller att vara väl förberedd. Som att sova innan. Jävla bitch, den där Dastan.

Kommentarer
Postat av: HalesMaff in da FluffMaffia

... "Nere i Norrland"?

2008-12-08 @ 21:54:50
URL: http://fluffmaffian.blogg.se/
Postat av: venus

haha. fast jag syftade inte på dess geografiska läge."nere" var menat som något nedsättande. men på skämt. såklart. :)

2008-12-08 @ 23:22:01
Postat av: Emma

De flesta brukar supa huvudet av sig på Lucia annars :D

2008-12-11 @ 00:07:13

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0