lubertinis

Idag var jag i stan med några kompisar och köpte mina allra första höga klackar. Jag är så stolt, äntligen har jag blivit en kvinna! Fast jag kan inte gå i dem ännu, men ska öva så mycket som möjligt.

Nu ska vi förresten ha en liten modelektion. Lubertini är typ ett väldigt känt skomärke, det är skornas Gucci, ungefär. Alla kändisar har jämt lubertinis på sig, och det speciella med skorna är att de har röda sulor. Nu har jag tänkt måla mina sulor röda med nagellack, så när jag går omkring kommer folk att tro att jag har lubertinis på mig! "Men dina skor är ju inte särskilt höga, lubertinis är jättehöga", sa min kompis. Hallå? Tror du att någon i Sverige ens sett Lubertinis i verkliga livet? Fjortisar dreglar över dem i Veckorevyn, och det är det närmaste de kommit. Jag kommer att bli så populär! "Lubertivenus" kommer man att kalla mig!


Äkta lubertinis



Syrran påpekade att de heter louboutin, inte lubertini. Jaja, tini hit och tini dit, sak samma.

Kommentarer
Postat av: Kebabbzziiic 424

Det var ett hugg i mitt hjärta varje gång du sa lubertinis hahahahahha. Vad är det man säger.."tro in på läppar som säger jag älskar dig, tro på ögon som gråter för dig"..typ :P



Ey backa, våra bästa år är bäst. Kollat på skiten sen jag var 5..och mamma har kollat sen hon var liten. Man kan inte sluta kolla, för den suger så hårt..hahaha

2008-12-29 @ 20:16:14
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: Kebabbzziiic 424

varför fick du ett hugg i ditt hjärta? säg inte att du , en irakie som bor någonstans i sverige, förmodligen i rosengård i malmö eller i rinkeby i stockholm där alla blattar är samlade, köper skor som lubertinis?:P



Hahaha tyst det gör alltid ont med felsägningar..jag skiter i märken. Det är som att kalla adidas abibas eller Nike för Like..Lubertinis..sluta.hahahhahaha



Gumman jag bor i Göteborg, Ängeriid..Game är ingenting han är en tönt från compton som blev känd med hjälp av Dre. Och word, pac är kungen. The game är kingen utan K ;)

2008-12-29 @ 20:40:09
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: Anne

AAAHH!!! VEEEENUUUS!!! Det heter CHRISTIAN LOUBOUTIN, inte något annat!



...vadå överreagera? haha :P

Jag gillar bara mode, precis som du gillar TDK, så då förstår du nog varför jag tog det som en personlig förolämpning XD

2008-12-29 @ 20:54:27
URL: http://vintagechick.blogg.se/
Postat av: venus

...the dark knight är helig! jämför inte lubertinis med the dark knight!

2008-12-29 @ 20:58:25
Postat av: milkshake

fattade inte heller vad du menade med lubertinis först, sen tänkte jag att du egentligen menar louboutin.. åsna som aldrig kan något.. men lyssan venus på rikitgt, jag menar allvar, sluta skriva fet. seriöst!

2008-12-29 @ 23:33:47
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: Anne

Svar: Haha, det är tvärt om! Louboutins är heliga, inte TDK :P

2008-12-30 @ 17:05:33
URL: http://vintagechick.blogg.se/
Postat av: Hafsa

Vad snygga skor du har.

VENUS DET ROLIGASTE AR ATT JAG HAR ETT PAR UNGEFAR LIKADANA SOM JAG KOPT HAR I PARIS!!!!!!

2008-12-31 @ 14:57:18

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0