jag kan inte simma

En kompis blev förfärad när jag erkände att jag inte kan simma. Hon säger det måste man ju. Varför, undrar jag? Enda gången det verkligen skulle göra nytta är under en flygplanskrasch i havet. Men då finns det ju flytvästar.

Fast det hjälper nog inte. Hur många är det som tänker "hm förresten, jag måste ju få på mig flytvästen!", när ett plan är på väg att krascha? Dessutom skulle man ändå inte överleva kraschen. I know, för det var ett Swissplan som störtade i Atlanten för typ tjugo år sen.

Ingen överlevde. Så ni vet.



den där lilla sexbomben kanske kan lära mig

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha, det var inte bra lilla Venus :P

2008-12-03 @ 13:13:42

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0