jag hatar spinning

Spinning är det värsta jag vet. Min rumpa är fööööör stor för deras minimala säte, så efter sista gången jag var där hade jag ingen känsel kvar i rumpan när jag gick av cykeln. Dessutom satt jag längst fram. Inte för att jag ville. Det fanns bara två platser längst bak, och de tog mina kompisar. Så jag satt längst fram medan alla bakom mig kunde se min stora, feta arsle.

Det var otroligt pinsamt. Jag orkade inte med tempot heller. Nämnde jag att det här var "bas"? Steg ett? Grundnivå? Jag sa ingenting, utan satt där och plågades och önskade att jag skulle dö på platsen. När instruktören sa till alla att höja nivån, så sänkte jag den. Min tröja blev genomblöt av svett, och i slutet av lektionen bestämde jag mig för att aldrig aldrig aldrig återvända.

Om en timme är jag tillbaka.




Kommentarer
Postat av: soraia

jag absolut HATAR spinning. finns inget värre tortyr redskap.

dt är fett bra dock för resultat. no pay no gain som man säger.

2008-12-03 @ 18:00:58
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0