hello beautiful

Jag är iskall och mitt hår står på ända. Sedan är jag lite besviken. Jag, Dastan & Rosalinn skulle se the TDK ikväll som Dastan hade hyrt, men vi fick, eh, lite förhinder. Eller några förhinder. Men okej, livet går vidare, vi ska se den nästa vecka istället. Rosalinn vill inte ens se den, av någon anledning hatar hon Christian Bale. Jag förstår inte varför, han är som medicin för ögonen. Hade jag varit hans fru så hade jag utnyttjat det varenda jävla natt, if you know what I mean. Men vi struntar i Rosalinn, hon hatar allt förutom en fjortis som heter Robert och som stinker.

Jag träffade Milkshake för typ en timme sen för att gå till Shell. Enligt hennes blogg så hade jag visst tvingat henne, men jag vet inte hur det skulle ha gått till. Jag satt på tåget medan hon var hemma, inte som att jag trollade dit en pistol som hölls mot hennes huvud. Men Milkshake är en person som styrs av sitt samvete, hon ville inte se min kropp på morgonnyheterna dagen efter, så hon följde med. Fast hon skulle såklart inte direkt ha hängt runt medan jag blev dödad, utan sprungit för glatta livet för att rädda sitt eget skinn. Men jag älskar henne ändå.



venus & rosalinn




ps. skrev inlägget för typ en timme sen

Kommentarer
Postat av: milkshake

det avr exakt det du gjorde höll en pistol mot min smarta hjärna. Asså fu skäms på dig venus, hur fan kan du ljuga om en sån sak. Asså jag vill fan inte vara kompis med dig, du borde nog klura ut att du är den som orsakade bråket. jag tänker aldrig mer prata med dig. punkt slut!

Åsna

2008-12-21 @ 04:50:11
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: venus

haha. med en sån fantasi borde du skriva en bok. du skulle bli jättekänd och jag skulle stå bredvid dig och ta del av kändisskapet(tusenlapparna) ;)

2008-12-21 @ 05:12:49
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: surrrau

HAHAHAHAHAH VENUS DU E FAN SJUUUUK I HUVUDET, men det är ingen nyhet:P

2008-12-21 @ 13:08:51
Postat av: Rowsie

Robert är ingen fjortis som stinker. Han är en sexig man som doftar

2008-12-21 @ 14:39:06

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0