ett inlägg som innehåller något ni borde veta

Klockan är sex på morgonen! Har jag verkligen suttit här sen tre? Snacka om att inte ha något liv! I alla fall. Jag har skapat en ny kategori som heter "Bästa inläggen". Det är mina favoritinlägg. De är rätt många. Väldigt många. Nästan alla, eftersom jag sällan publicerar sånt jag inte avgudar. Jag har dock inte hunnit lägga in allt jag vill ha där. Men kategorin är i alla fall en shortcut till roliga/läsvärda inlägg. Fan vad jag snackar(skriver??). God natt/morgon/dag/gryning/whatever.

Kommentarer
Postat av: surrrau

venus.. vet du en sak??



FUCK UUUUUUUUUUUUUUUUUUU



:)

2008-12-21 @ 13:31:57
Postat av: soraia

Ja, det tycker jag fanimej också. Det skulle kännas jävligt bra att vara inlåst

med jäveln i ett rum medans han är fast spän eller något.. bara 5 minuter..



Jag tog en kod från http://designadinblogg.se, allt finns där, minns inte vilken direkt :P

2008-12-21 @ 17:39:53
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: victor

Hej, Åldrandet förtrycker,torterar och dödar massor med gamla människor varje dag ,Jag tycker vi ska besegra åldrandet och rädda gamla människor från ofrivillig död.

Så om du är för livet och emot åldrandet kolla in min blogg och hjälp till att krossa åldrandets skräckvälde.

2008-12-22 @ 11:34:25
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0