en fråga

Hur länge klarar ni av att vara kissnödiga? Jag klarar upp till två timmar. Jag upptäckte det på flyget mot USA, när jag satt bredvid den där tjockisen som inte ville snacka, Jack. Ja, jag vet ju inte om han verkligen heter så, men han såg ut som en Jack. I alla fall. Han sov och jag ville inte väcka honom. Efter två timmar glömde jag allt vad artighet hette och petade på honom tills han vaknade.

När jag typ elva år höll jag igen så länge jag orkade. Sedan gick jag och räknade sekunderna för länge jag kunde kissa. Tror jag kom upp i 30 sekunder eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: milkshake

jag har redan reserverat dom så det är luuuugnt!



2008-12-09 @ 22:28:58
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: milkshake

aa jag vet, har koll på läget ;)

2008-12-09 @ 22:38:35
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0