skolan då..

..är tråkigare än någonsin. Jag har ingen aning om hur jag kommer att orka i två år till. Fan vad ångrar att jag gick om ibland. Det var frivilligt, ifall ni måste veta. Så att ni inte tror att jag var så pass dum att jag tvingades gå om. Jag ville läsa samjournalistik istället för samsam, så därför var jag tvungen att läsa om ett helt år. Samma skit egentligen. Samblablabla. Men gjort är gjort. Nu måste jag bara vara stark och göra mitt bästa.

Men fan vad det kommer att svida när alla mina vänner tar studenten, och där sitter jag som ett missfoster och har ett år kvar. Fan. Fuck.

Kommentarer
Postat av: anna....i klassen.....

känner likadant, surt som sjutton äre!

2008-08-31 @ 18:12:49
Postat av: anna....i klassen.....

känner likadant, surt som sjutton äre!

2008-08-31 @ 18:17:51
Postat av: venus

visst är det. men man vänjer sig så småningom. inte direkt som att vi ändå kan göra något åt saken :P

2008-08-31 @ 18:54:37

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0