six flags

Six Flags är alltså mestadels en vattenpark, men den har även några få riktigt roliga berg och dalbanor. Det finns en hel avdelning som heter Gotham City. (Ni som har sett Batman filmerna vet att det är där Bruce Wayne, aka. Batman, bor). Låt min recensera några av dem.

The Wild One

Den allra första jag åkte. Bland det läskigaste någonsin. Hela karusellskiten verkar ostadig så man kastas hit och dit, men det är ju å andra sidan meningen. Väldigt bra om man vill ha det vilt. 3,5/5

 

Joxers Jinx

Den roligaste berg och dalbanan någonsin. Jag hade så otroligt kul! Var först asrädd då den åker blixtsnabbt från början och in i en  mörk tunnel, därefter hör man ett elakt skratt. Men så otroligt kul, tyvärr hann jag bara åka den en enda gång. Om ni någonsin åker till Six Flags så är Joxers Jinx ett måste! (Som ni förmodligen har klurat ut så är den baserad på Jokern i Batman serien) 5/5






Batwing

Batwing är den coolaste och läskigaste jag åkt. Har ni varit med om att man LIGGER ner istället för att SITTA? Jag var asrädd för att selen skulle spricka och jag falla handlöst ner och dö medan den åkte upp och ner med rasande fart, så därför låg jag och tryckte mig så långt bak som möjligt istället för att njuta. 4,5/5






Superman

På vägen upp var jag skräckslagen och undrade vad fan jag hade gett mig in på. Och varför var det så höööögt......!!!

4,5/5


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, haha vågade du ens åka det där.. väldigt imponerad är jag....



ps.thx for the vaio

2008-08-19 @ 07:14:02
Postat av: Aisha

de e aisha som skrev vaio:P

2008-08-19 @ 07:14:29
Postat av: milkshake

Varför kan jag inte skicka när du säger att du någondag i veckan ska shoppa allt på en gång??? jag vill bara ha jättefå saker. men jag kan skicka pengarna på din istället för din morbror. ta med då pass och buss med din syrra mitt på dagen så slipper du vänta på din morbror ska ta dig dit.



OK??? snälla beställer jag från internet måste jag betala 1000kr i fratk och tull

2008-08-19 @ 10:29:10
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Gud, jag avlider, jag skulle dö av akut magirritation så fort jag åkte skiten.

2008-08-19 @ 13:31:55
URL: http://libertyavenue.blogg.se/
Postat av: soraia

JAG HAR VART DÄR!!

2008-08-19 @ 19:30:55
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy fan vad jag är avundsjuk!! Jag vill asgärna till en Six Flags park och åka rediga berg och dal banor! Gud vad jag älskar dem ^_^

2008-08-20 @ 23:53:03
Postat av: yasminn=]

omg that was sooo fun riding superman like 45 times!! hahaha and sheno cryign after jokers jinx..uncle mohamed is such a pussy!! lmaoo

btu those kids were the most annoying things in the world..im not to blame if i suddenly murder them..lol

2008-11-15 @ 05:55:05
Postat av: Anonym

jag blev sugen på sex hur dem skriker naja



2009-01-05 @ 17:35:24

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0