när jag var nära döden (den överdrivna versionen)

Igår regnade det asmycket här i Virginia. Vi satt på bussen (som för i övrigt är skrattretande ful) och var på väg till Pentagon Mall, när vi hörde ett öronbedövande PANG där blixten hade slagit ner. Det lät som att något hade exploderat. Några minuter senare hörde vi ett ännu högre pang än den första och hela den skramliga bussen skakade till medan folk skrek for allt de var värda. Sedan såg vi en massa tjutande brandbilar åka förbi.

Ja, det var alltså min nära döden uppelevelse. Väldigt överdriven då jag fysiskt sett inte var särskilt nära att dö, men jag var ju tvungen att liva upp min blogg med en intressant historia. Förlåt om ni trodde att jag hade legat på dödsbädden eller så.


Kommentarer
Postat av: Anne

Haha, jadu Venus - nog allt lyckades du med att få folks intresse! :P



Skönt att det inte var något "värre" som hände, även om det var läskigt...

2008-08-04 @ 13:58:52
URL: http://vintagechick.blogg.se/
Postat av: soraia

hahahaha dramaqueen

2008-08-04 @ 18:08:16
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0