kampen om ipods

Saken är den att här finns tre ipods, och tre personer. Vilket betyder att jag ska få en. Vilken jag ska få är problemet. Det finns en blå och röd med 4GB minne, och det finns en sliten svart ipod med 2 GB. Jag och syrran har igång en intensiv kamp, för ingen av oss vill ha den fula svarta. Jag är övertygad om att jag lär vinna kampen ,men man vet aldrig.

Dessa är mina argument till henne:

1. Jag reste 25 timmar för din skull. (Inte riktigt sant. Skulle ha kommit även om hon inte hade varit här.)
2. Jag har en 20 timmars resa framför mig och behöver många låtar att kunna lyssna på.
3. Snälla.


Om ingen av dessa funkar så tar jag till min näst sista och mest desperata metod: Pussar och bön.

Om inte det funkar, så snor jag den helt enkelt från henne.


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Hehe lycka till!

2008-08-13 @ 17:27:46
URL: http://frokensandra.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Lycka till på dig. Skulle ha tagit den svarta om den också haft 4 GB.

2008-08-13 @ 22:35:47
URL: http://libertyavenue.blogg.se/
Postat av: yasminn=]

Since i was such a darling sister to you i kept the ugly frayed black one..and now im no longer in possession of it since hawa stole it from me..

which equals no Ipod for yasmin..

2008-11-15 @ 05:58:37

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0