anledningen till att jag avskyr barn

De är bortskämda småglin som bara gråter. Jag höll just nu på att lösa upp några flätor hos en ful två-åring som bara satt och gnällde. Jag var hur försiktig som helst, ändå började skitungen att skrika efter sin morsa och betedde sig som att jag hade misshandlat henne. Fucking ungjävel. Hon är så ful, kan inte ens hålla upp sitt gigantiska huvud. Skulle skämmas ihjäl om jag hade en sådan ful unge. Haha, hennes morsa står precis bredvid mig men fattar inte att jag snackar skit om hennes lilla sötnos. Det är så mäktigt att kunna ett främmande språk.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, stackars unge. Hatar också småbarn... dagis var värsta tiden i mitt liv, månne kommer det därifrån?

2008-08-10 @ 22:28:56
URL: http://lyptonvillage.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0