tumör av mobil

Per Gunnar har i 20 år pratat flitigt i sin mobil varje dag. Straffet lät sig inte väntas. Nu är Per döv, förlamad i ansiktet och har dålig balanssinne. Detta på grund av de farliga mobilstrålningarna som avfärdats en massa gånger. Enligt Per så har folk som är insatta i dessa frågor sagt till honom det är bäst att hålla tyst, för annars blir folk rädda.

Det här gör mig grymt upprörd. Ska man riskera hälsan på en miljontals människor, bara för det kan "göra dem rädda"? Vilken patetisk ursäkt. Det här med mobilstrålningar har det pratats ihärdigt om. Vissa säger att det inte är farligt, andra säger motsatsen. Men vad ska man tro när sådana här saker händer? Och 3 av de 4 toppläkarna Per Gunnar gick till, har konstaterat mina misstankar; mobilstrålningar är livsfarliga.

Och hur är det med handsfree? Tja, enligt SSI, Statens strålskyddsinstitut, så minskar man strålningar till huvudet om man använder handsfree. Så gå och skaffa det nu!

image185


image186

Kommentarer
Postat av: Soraia

Åh jävlar, jag blir fett rädd ju :S
men dt är inte som att jag pratar mycket ändå, smsar mer.
Kan strålarna attackera fingrarna? ;O (driver)

2008-04-06 @ 20:44:46
URL: http://twistedtail.blogg.se
Postat av: Dostaney

oh fyfaaaaaaaaaaaaaan

2008-04-06 @ 23:12:10
URL: http://dostaney.blogg.se
Postat av: Anna

Jag håller med dig till fullo, det är deras ansvar att förmedla det till mobilpratare, vilket är typ alla. Det är ju sjukt om de inte gör det. Idioter!

Angående Kenza. Jag tycker att hon är sjukt snygg, säkert i verkligheten också, men min kompis såg henne på bussen och sa att hon såg ut som en häst. Det var mest ironi.

2008-04-07 @ 00:57:01
URL: http://justmeanna.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0