pris = att vara bäst

När jag och Milkshake landade på en konversation om vår älskade Prison Break för några dagar sen, så kunde vi inte komma på vad James Whistler hette. Vi blev förvånade och skämdes; hallå, vi hade ju följt Prison Break från allra första början, hur fan kunde vi glömma vad han hette?!

Så vi utropade en tävling. Den som kunde komma på vad han hette, under tiden vi gick från Kista tillbaka till Husby, skulle vara bäst. Det är det bästa (haha) priset som finns, så vi båda kämpade. Under 20 minuter pratade ingen av oss med den andre; vi tänkte frenetiskt på vad jäveln kunde heta. Vi visste att förnamnet började på J. Jack? Justin? Nej, nej.

Precis innan vi kom hem till henne så kom jag på att förnamnet var James. JAG ÄR BÄST, tänkte jag, men Milkshake sa att det inte var förnamnet som räknades, för de tilltalar ju faktiskt aldrig varandra med förnamn, eller hur? Nåja. Ingen av oss kunde komma på vad han hette i efternamn, så ingen blev officiellt bäst. Jag tycker dock att jag vann halva priset, för jag kom ju på förnamnet. Så jag är nästan bäst. Så det så.

image214

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAHAHA ^^

2008-04-29 @ 15:57:38

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0