positiv

"Des" tycker att jag är för negativ. För att göra henne glad, så kommer jag med ett inlägg full av optimism.

Idag skiner solen varmt och jag känner för en god, klassisk GB glass. Alla har varit så snälla idag, en kille öppnade dörren för mig när jag skulle in till skolan, sååååå snällt! Folk är så vänliga. Skolmaten var så otroligt gott. Och jag fick ta hur mycket dryck jag ville! Som sagt, folk är så snälla mot mig idag!

Men min lärare ignorerade mig när jag behövde hjälp, BUHUUU SLUT MED GLÄDJEN!

Kommentarer
Postat av: surrrau

ÅÅÅÅÅH :D amagaad, ett inlägg t illägnat mej, shiiiit assååå ^^

2008-04-22 @ 00:27:13

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0