misslyckad

Japp, då är det officiellt antar jag, att jag är misslyckad. Jag kämpade som en åsna men lyckades inte sälja något. Å andra sidan var det ingen annan som sålde heller. Det var i grund och botten en dålig dag, men jag måste finslipa min röst, övetalningsförmåga, och kunskaper kring ComHem. På tisdag måste jag komma någon vart.

Annars var det en kul dag, efter jobbet gick vi hem till Hafsa och kollade på film och käkade godis. Sen gick jag till Milkshake för att skvallra lite. Hon åker till Rom imorgon. Förbannade lyckost.

Kommentarer
Postat av: surrrau

haha cepeeeee du e fett smart juuu men palla säga så om sig själv din tönt ^^

2008-04-22 @ 00:24:10

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0