matteprov

Eller "läxförhör" som det så fint även kallas. Det handlar om linjära, exponential samt proportionella funktioner. Låter som rena grekiska, men jag har börjat hajja en del nu.

What the bloody hells fucking fuck, tänker ni säkert, men kämpar man så går det. Jag är inte helt bombsäker på att jag lär klara "läxförhöret" (som för i övrigt bara är ett ord som används för att eleverna inte ska bli panikslagna. 'Prov' är ju ett sånt ord som man får magknip av. Läxförhör låter chilligare)  men jag ska öva lite till. Om det går åt helvete så försökte jag åtminstone.

Jag fick reda på en rolig sak:

Vår matte/naturkunskapslärare har en egen hemsida. Han är/var musiker och skriver låtar. HAHAHAHAHAHAHH. Här kan ni kolla in hans sida. Det är så häftigt. Vi har en cool lärare!

 Ska be honom förklara lite mer ingående kring saken imorgon, om jag kommer ihåg.

Kommentarer
Postat av: surrrau

KATTLÄRARE :D:D

2008-04-24 @ 01:08:05
Postat av: Soraia

hahaha kom ihåg att dt var JAG som visade dig sidan! :D
ska också lägg ett inlägg om hans sida sen haha

dt var ganska lätt, läxförhöret alltså :P

2008-04-24 @ 18:24:04
URL: http://twistedtail.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0