katträdsla

Saras bror roar sig alltid med att hämta någon av deras hundra katter och skrämma mig, för han vet att jag är rädd för katter. Patetiskt men sant. Jag gillar inte djur överhuvudtaget. Inte så att jag är för djurplågeri eller något sånt, men jag fattar inte tjusningen med djur bara. Katter är tråkiga och hundar skäller bara. (Jag är medveten om att det finns andra djur, men det är främst dessa två som folk i Sverige är så förtjusta i)

Sara har dock några ursöta kattungar. Jag ska försöka bota min katt-rädsla genom dem. Jag ska tvinga mig själv att bära någon av dem. Jag menar, hur farligt kan några små kattungar vara? Va? Get over yourself, Venus.

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAHA katter e de bästa som finns :D

2008-04-26 @ 10:03:56

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0