jobbintervju

Imorgon så ska jag på jobbintervju hos ett företag som säljer comhem och telia. Jag har kollat upp lite saker man bör tänka på, och såg ett tips som löd såhär;

"Se till att vara hel och ren, många glömmer tillexempel att putsa skorna innan en intervju."

Va? Ska man putsa skor också? Men det beror nog på vilken tjänst man söker. Tror inte det är nödvändigt för mig att putsa skor när jag vill ha ett jobb som telefonförsäljerska. Det är ju inte som att kunderna kan se mig eller mina skor. Fast jag kanske ska göra det ändå. En bild på mina stövlar är ju inte direkt det man skulle hitta bredvid ordet ren i en lexikon, till exempel.

Kommentarer
Postat av: milkshake

HAHa, jag är ingen gold digger...

2008-04-06 @ 17:23:16
URL: http://themilkshake.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0