jobbigt

Telefonförsäljning är verkligen ett slitsamt yrke. Efter tre timmar hade jag sålt noll. Nada. Zero. NO thing. Men å andra sidan så hade jag hamnat på den svåraste avdelningen, och det var ju ändå min första dag. Dessutom var det flera som inte hade lyckats sälja något.

Så jag känner mig väldigt positiv, you've gotta reach the bottom before you reach the top, eh. Vänta några veckor bara, då kommer alla skrika mitt namn och jag kommer inte att hinna sälja något på grund av all hysteri kring mig. Jag kommer bli som en kändis inom televärlden, och Donald Trump kommer att vilja anställa mig. Han håller väl på med marknadsföring? Eller?

Nu har jag beställt en bok om telefonförsäljning som ska hjälpa mig att bli framgångsrik. Hoppas den jävla boken kommer med bra tips, för annars blir jag lack och fattig och desperat. Då kommer jag att börja ljuga för kunderna, allt för att sälja.












Om någon av mina chefer läste inlägget: Jag skojade om det sista. Jag LOVAR. Jag skulle aldrig ljuga för en kund, de är det viktigaste vi har *host*.

Kommentarer
Postat av: des

FETTTT SYND BRUSHÄÄÄN :(

2008-04-15 @ 23:42:35

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0