idiot

Jag har aldrig tidigare nämnt någon av de "stora" bloggarna i min blogg, har inte tyckt att de har haft något här att göra. Nu kan jag inte låta bli. Och det är absolut inte för att hissa.

Tobias aka "Grymt Rolig Person" har äntligen kommit ut ur garderoben som rasist. Eller vad ska man annars tycka när han skriver ett liknande inlägg;

"Jag är irriterad då två invandrare nästintill skrek till varandra och gjorde konstiga ljud på bussen hem. Och den tar ändå dryga kvarten vilket gjorde det hela snäppet värre. Det räcker med att vissa av dom ser ut som apor men måste dom låta som apor också? Inte det säkraste kortet att få tjejer på direkt... "

Alltså, jag vet inte vad jag ska skriva/säga. Det här är inte första gången han kläcker ur sina en dum kommentar. För ett tag sedan förstod han inte varför man får säga vitlök men inte negerboll. Gud.

Jag hoppas innerligt att han inte är så korkad, utan bara söker uppmärksamhet. Snälla låt det vara så. Och att han sedan rättfärdigar sitt rasistiska uttalande med att säga att han bara påstod att vissa liknande apor, det är en helt annan diskussion. Jag kan inte fatta att jag brukade gilla den lilla skiten, och till och med försvarade hans fucking blogg. För din skull, Tobias, så hoppas jag inte du möter någon av dessa invandrare i någon mörk gränd.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Svara gärna på min fråga på inlägg rent hem tack!
Tack o kram! :)

2008-04-03 @ 07:06:59
URL: http://jth.blogg.se
Postat av: venus

nej skriv inga fler uppmaningar i min blogg tack. har jag lust att kommentera ditt "hem" så gör jag det, men då kan du också vara så hyfsad att du åtminstone läser min text och lämnar en kommentar angående det, istället för reklam.

2008-04-03 @ 07:13:49
URL: http://www.planetenvenus.blogg.se
Postat av: surrrau

"nej skriv inga fler uppmaningar i min blogg tack. har jag lust att kommentera ditt "hem" så gör jag det, men då kan du också vara så hyfsad att du åtminstone läser min text och lämnar en kommentar angående det, istället för reklam" HAAHAHAAHAHAHA VENUUUUUUUUUUS, älskar dina kommentarer!!!!! :D:D hahaha bästa

2008-04-03 @ 15:57:53
URL: http://dizliike.blogg.se
Postat av: venus

hahaha. jag skrev sådär i hennes blogg också, men den jävla fegisen raderade det hahaha

2008-04-03 @ 16:09:14
URL: http://www.planetenvenus.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0