die!

image187



Den här tjejen äter allt men går ändå ner i vikt. Roligt för henne. Tråkigt för resten av oss. Håll tyst om sådana där saker! Man går inte runt och säger att man äter allt men ändå går ner i vikt. Man gör inte det såvida man inte vill att folk (läs; TJEJER) ska snacka skit om och börja avsky en. Man gör inte sådant. Nu hatar jag Susanne. Jag kommer sluta hata henne när jag ser henne kämpa på Biggest Loser.

Då ska jag vifta mina lillalilla, välformade rumpa framför henne (när jag får en sådan) och säga att jag äter sååååå mycket men ändå så går jag ner i vikt! Har hon, lilla(stora?) fetto några tips till mig? Susanne kommer stå där, blekfet med fett vällande fram överallt medan jag fortfarande retsamt viftar min pyttelilla rumpa framför henne.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0