besatt

Jag har blivit riktigt ordentligt besatt av BWO. Inte för att jag inte var det förut, men nu är det värre än någonsin. BWO är det enda jag lyssnar på. Ibland glömmer jag bort att det finns andra låtar att välja mellan, det är som att allt annat är osynligt.

Jag börjar bli lite trött på deras låtar. Jag har lyssnat på vartenda en förmodligen över 1000 gånger. Jag har dessutom aldrig träffat någon som diggar BWO hälften så mycket som jag gör. Det var en tjej på jobbet som en gång sa att hon gillade dem. Jag blev helt till mig och trodde att jag hade hittat en själsfrände, sen ställde jag tusen frågor. Jag  blev besviken när jag insåg att hon inte ens kunde namnet till deras första album.

image212

Kommentarer
Postat av: surrrau

Öööööööh hahaha venus palla :P

2008-04-25 @ 20:19:01

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0