man blir snyggare med tiden

...eller inte.

Träffade en bekant för några veckor sen. Hon sprang ikapp mig, och jag som lyssnade på mp3, hörde avlägset någon som ropade mitt namn. Jag vände mig om, och möttes av ett stort, glittrande leende på ett par vålmålade läppar. Men mina ögon drogs inte till det där överdrivna flinet, utan mina ögon drogs till hennes kläder.

Visserligen hade hon alltid haft dålig klädsmak, (VÄLDIGT DÅLIG - hon brukade ibland ha på sig ljusblå byxor och en svart kofta. Det var så FULT. Kolla nedan för bild) men nu hade hon gått över gränsen. Hon var klädd i en förfärligt ful svart kappa, med fyrtkantiga rutor. Byxorna var raka och svarta, och skorna var så pinsama, dem liknande herrskor, sådana som män har på sig tillsammans med kostym, ja ni fattar nog. Och hon såg mycket större ut än jag mindes.
För att kortfatta allt såg hon ut som en ful, rik rysk tant. Det enda som fattades var pälsen.



de ljusblå byxorna

(OBS. Detta är inget inlägg som handlar om hur "ute" kläderna var eller något sånt)

Kommentarer
Postat av: soraia

HAHAHA! fyfan vad kul
i found your new blog, saajk

2007-11-30 @ 17:09:15
URL: http://twistedtail.blogg.se
Postat av: soraia

.. förresten vad snygg bloggen är!
du MÅSTE visa lite hur man gör.

kiss

2007-11-30 @ 17:10:00
URL: http://twistedtail.blogg.se
Postat av: soraia

svar: HAHAH taskis! :O finare än din "kändismobil"
driver, kasta inte ägg på mig nu :'(

2007-11-30 @ 17:18:13
URL: http://twistedtail.blogg.se
Postat av: Anniish

hahhahaha ja blir nyyfiken ;) vem va de????? : ) Love på dej!!

2007-12-01 @ 00:38:33
Postat av: surrrau

HAHAHAHAHAHAHA

2007-12-01 @ 17:26:12
Postat av: Anonym

Vågade du säga de til henne?

2008-03-09 @ 15:47:02
Postat av: venus

nej. varför skulle jag det? "hej, oj, vet du att du liknar en rysk tant?"

2008-03-09 @ 23:08:49
URL: http://www.planetenvenus.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0