hej

Hej på er och välkommen till min blogg! Designen är lite fuckad, men ska förbättra när jag hinner. Jag heter Venus, därav "planetenvenus". Det fanns inte bara Venus. Inte heller Veenus. Jag blev rätt irriterad, varför kan inte dessa människor med venus-namnen ha någon annan bloggaddress och tillåta Venus åt dem som verkligen heter Venus? Aja, gjort är gjort, planetenvenus är minst lika bra, då Venus är en planet och en kärleksgudinna. Apropå kärleksgudinnan, vi läser en novell i skolan där gudinnan är inblandad, och varje gång dem säger hennes namn vrider alla automatiskt huvudet åt mitt håll, liksom för att se vad jag tycker om det.

Jag låtsas inte märka.

Kommentarer
Postat av: Mona

NICe

2008-05-28 @ 11:13:34

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0