Paris the player

Förlåt kära älskade läsare för att jag inte uppdaterar så ofta. Men jag har idétorka, kommer inte så mycket på vad jag ska skriva, trots att det finns tusentals saker att skriva om. Jaja, nu kommer i alla fall lite kändisskvaller:

Den svenske Alexander Väggö blir hunsad runt av flickvännen Paris Hilton. Först tar hon honom tillbaka, sen går hon och hånglar med sin ex, och nu är de uppenbarligen ihop igen, (Alex och Paris alltså).

Det är ingen förnekan om att Alex killen är modellsnygg. Sorgligt nog verkar det också vara det enda han begåvats med. Killen verkar ha en liten ärthjärna. Det var i någon kändisskvallerprogram som jag såg en kort "intervju" med toyboy Alex, och stackaren verkade helt vilsen och uppmärksamhetskåt. Han berättade lite om sig själv och sina vänner, och intervjuaren väntade tålmodigt tills Alex var färdig så att han kunde fråga den fråga han hade väntat på: Är du och Paris ihop?
Inga kommentarer, sade Alex artigt och gick därifrån.

Och nu blir han hunsad runt av Paris, som kommer till honom när hon tycker att han duger. Och det är uppenbart att han bara är ihop med henne för att få uppmärksamhet. Jag menar, vad annars ser man i den där fula benrangeln förutom en väg till berömmelse?

Tråkigt nog är det också det enda han kommer vara berömd för. Att han var ihop med Paris Hilton. Ja, snart blir det i imperfekt, för Paris byter ju pojkvänner lika ofta som vi ser på Desperate Housewives, (å andra sidan ser jag sällan på den). Sök "Alexander Väggö", på Google och du kommer få fram få träffar som inte innehåller "Paris Hilton". Tro mig.


image33

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0