kidnappning av studentmössa

Trots att jag beställde min studentmössa i november så har jag inte fått den ännu. Ringde de som har hand om mössorna och undrade vart min hade tagit vägen. Jag fick till svar att den faktiskt levererades till skolan förra veckan (!!!). Blev panikslagen. Varför har ingen sagt någonting? Tjejen i telefon skulle ringa upp igen när hon hade fått reda på vem som kvitterade ut den, men telefonfittan har lagt av och nu sitter jag här och skälver. Vad har det blivit av min nästan-sjuhundra-spänn-studentmössa?

Kommer jag att springa utan mössa? Har det någonsin, i Sveriges historia, ens hänt?

Kommer jag bli tvungen att använda en pizzamössa?

Sitter någon nu i hemlighet och bajsar i min studentmössa, för att sedan posta den hem till mig?

Eller kanske till och med min stackars mössa blir stampad och släpad på vid det här laget, av någon okänd mösshatare som hyser ett speciellt agg mot mig?

I vilket fall som helst så sitter jag här med magknip. Det känns som att mitt nyförlösta barn ryckts ifrån mig innan jag ens fått se den.



ledsen

Kommentarer
Postat av: clara

menar du att någon seriöst har hämtat ut den i ditt namn? :OOOOO nu jävlar blir det jakt i skolan!!

2010-04-28 @ 00:01:56
Postat av: Anonym

OMG varför överdramatiserar du?? pizzamössa? ur wierd!!

2010-05-01 @ 10:31:51

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0