tre roliga tjuvlyssningar

Datorsalen, Stockholms universitet

Juristbrud #1: Jag håller på och chattar med en spansk kille på spanska.
Juristbrud #2: Men du kan ju ingen spanska.
Juristbrud #1: Men jag använder Babelfish. Den översätter åt dig.
Juristbrud #2: Aha, soft.
Juristbrud #1: Vafan, nu kallar han mig hora!
Juristbrud #2: VA?!
Juristbrud #1: Han säger "a que hora"!
Juristbrud #2: Det betyder "vilken tid"

 

____________________


Systembolaget, Stockholm

Äldre välklädd turist: May I pay with credit card, please?
Expediten: Yes, but I must see your leg!
Mannen: Excuse me??
Expediten: Put your leg here! (pekar på disken)

_____________


(Man 40+ sitter vid bord i en bar. En tjej 20+ står brevid och SMS:ar.)
Tjejen: Stavas "kom" med två m?
Mannen: Nej, bara med ett.
Tjejen: Tack?Men du, stavas "alla" med ett l?
Mannen: Eeh?nej, det stavas med två l. (Paus)
Tjejen: Du måste tro att jag är en sån där alfabet!


KÄLLA

Kommentarer
Postat av: L

omg har du läst om babyn som blev överkört av ett tåg? du som skrev att tågar var läskiga för ba några dagar sen

2009-10-16 @ 20:40:10
Postat av: anonym

Är du muslim??

2009-10-16 @ 23:56:05
Postat av: venus

L: JA! jag såg till och med klippet! jag kan inte fatta att barnet klarade sig med bara en bula på huvudet! snacka om mirakel!!

2009-10-17 @ 15:38:05
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: milkshake

vadå omg! barn är det bästa som finns. och om du sen menade omg till att jag redan har namn till mina framtida barn then yeeah i know jag är lie knäpp.

2009-10-17 @ 16:15:53
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: Warsan

hahah man tckar :D älskar de där skorna men jag kan inte heller gå på högklackar hahha :P

och marian är inte den ända som gillar mika, jag gillar han med :D

2009-10-18 @ 16:39:15
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/
Postat av: aisha

nayaa bayaa kayaa shayaa..vf skriver d inget föR?

TRÅKIG BLOGG!!!!!!!!!!!



MVH Din älskade syster som du älskar så himla mycke ;P

2009-10-18 @ 16:45:49
Postat av: Warsan

Sv: man tackar Venus ;)

2009-10-18 @ 20:44:24
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0